دو کوهپیمایی که در وضعیت خطرناکی در ارتفاعات کوه سرخ گرفتار شده بودند با تلاش گروه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز نجات یافتند.

در پی اطلاع رسانی دو کوهپیمای جوان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن در ارتفاعات کوه سرخ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان مستقر در دو ایستگاه ۲۲ و ۱۷ را به محل حادثه  اعزام کرد.

آتش نشانان بلافاصله عازم ارتفاعات کوه سرخ شده و با ارتباط گرفتن با کوه‌پیمایان محل را شناسایی و پس از تلاش فراوان و پیاده روی مداوم در مسیرهای صعب العبور، سرانجام خود را به محل رساندند.

هنگام رسیدن به محل مورد نظر مشاهده شد دو کوهنورد حدودا ۲۶ ساله که دچار ترس و نگرانی شدید نیز شده بودند، در ارتفاعات گرفتار شده و همچنین قادر به ادامه مسیر نبودند.

علی رغم مشکلات و سختی های موجود در مسیر، این مردان کوهنورد  از سوی نیروهای عملیاتی به پایین کوه  انتقال داده شدند و بعد از سه ساعت تلاش، سرانجام هر دو  کوهپیمای جوان از این حادثه نجات یافتند.

  واژگونی خودروی سواری در کمربندی جوادیه 

واژگونی خودروی سواری در کمربندی جوادیه دو مصدوم بر جای گذاشت.

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز آتش نشانان ایستگاه‌ ۱۵ را به جاده کمر بندی جوادیه اعزام کرد.

در این حادثه خودروی سواری پراید در حال حرکت ناگهان به علت نا معلوم از مسیر خود منحرف شده و واژگون شد.

آتش‌نشانان با قراردادن علائم هشداردهنده در جاده و ایمن سازی خودرو دو سرنشین آقا و خانم این وسیله نقلیه را که  افراد عبوری از خودرو خارج کرده بودند به عوامل اورژانس تحویل دادند.

آتش نشانان خودروی سواری واژگون شده را به حالت اولیه برگردانده و به محل امن انتقال دادند.

 حادثه رانندگی در کمربندی سلطان آباد

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در جاده کمربندی به سمت سلطان آباد با یکدیگر، چهار مصدوم برجای گذاشت.

بدنبال  تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی برخورد دو دستگاه خودروسواری رخ داد كه بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه اعزام كرد.

براساس گزارش این حادثه ، دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید، به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یكدیگر برخورد كرده بودند که این برخورد موجب واژگونی خودروها در بزرگراه شده بود.

این حادثه چهار مصدوم ( سه آقای جوان سرنشین خودروی پراید و یک آقای ۳۰ ساله راننده خودروی پژو) بر جای گذاشت و به دلیل گرفتار شدن راننده خودروی پژو در اتاقک این وسیله نقلیه آتش نشانان ضمن چیدمان علائم هشدار دهنده در طول مسیر و قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودروها، این مصدوم را خارج و به همراه سه مصدوم دیگر این سانحه به عوامل اورژانس تحویل دادند.

نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه خودروهای آسیب دیده را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.